Prehľad

Naša politika vrátenia a výmeny je platná 30 dní. Ak uplynulo 30 dní od nákupu, žiaľ, nemôžeme ponúknuť plnú refundáciu alebo výmenu.

Aby ste mali nárok na vrátenie, váš výrobok musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť taktiež v pôvodnom obale.

Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od možnosti vrátenia. Skaziteľné tovary, ako sú potraviny, kvety, noviny alebo časopisy, nie je možné vrátiť. Taktiež neprijímame produkty, ktoré sú intímne alebo hygienické tovar, nebezpečné materiály, ani horľavé kvapaliny alebo plyny.

Ďalšie nevratné položky:

  • Darčekové karty
  • Stiahnuťelné softvérové produkty
  • Niektoré produkty pre zdravie a osobnú starostlivosť

Na dokončenie vašej výmeny potrebujeme doklad o zakúpení alebo potvrdenie o nákupe.

Prosíme, nevracajte svoj nákup späť výrobcovi.

Existujú určité situácie, v ktorých sú poskytnuté iba čiastočné refundácie:

  • Akýkoľvek predmet, ktorý nie je v svojom pôvodnom stave, je poškodený alebo mu chýbajú časti z dôvodov, ktoré nie sú spôsobené našou chybou.
  • Akýkoľvek tovar, ktorý je vrátený viac ako 30 dní po doručení

Akonáhle obdržíme a skontrolujeme váš návrat, zašleme vám e-mail, aby sme vás informovali, že sme prijali váš vrátený predmet. Taktiež vás informujeme o schválení alebo zamietnutí vášho vrátenia peňazí.

Ak bude vaša žiadosť schválená, vaša refundácia bude spracovaná a kredit sa automaticky pripíše na vašu kreditnú kartu alebo pôvodnú metódu platby v priebehu určitého počtu dní.

Nedodané alebo oneskorené vrátenia peňazí

Ak ste ešte neobdržali vrátenie peňazí, najprv si ešte raz skontrolujte svoj bankový účet.

Potom kontaktujte svoju kreditnú kartu, môže trvať nejaký čas, kým bude vaša refundácia oficiálne pripísaná.

Ďalej kontaktujte svoju banku. Zvyčajne existuje nejaký čas na spracovanie predtým, ako bude refundácia pripísaná.

Ak ste urobili všetko uvedené a stále ste nedostali svoj refund, prosím, kontaktujte nás na {emailová adresa}.

Položky v akcii

Iba položky za pravidelnú cenu môžu byť vrátené. Zľavnené položky nie je možné vrátiť.

Vymieňame položky iba v prípade, že sú chybnými alebo poškodenými. Ak potrebujete vymeniť za rovnakú položku, pošlite nám e-mail na {email address} a zašlite svoju položku na: {physical address}.

Ak bol tovar označený ako darček pri nákupe a bol priamo zaslaný vám, obdržíte kredit v hodnote vášho vrátenia. Po prijatí vráteného tovaru vám bude zaslaný darčekový poukaz.

Ak položka nebola označená ako dar pri kúpe, alebo ak darca objednávku poslal na svoju adresu, aby ti ju neskôr daroval, vrátime peniaze darcoví a on sa dozvie o tvojej vrátenej položke.

Ak chcete vrátiť svoj produkt, mali by ste ho poslať na adresu: {fyzická adresa}.

Budeš zodpovedný za zaplatenie vlastných nákladov na dopravu pri vrátení svojho tovaru. Náklady na dopravu nie sú vratné. Ak dostaneš refundáciu, náklady na vrátnu dopravu budú odpočítané z tvojej refundácie.

V závislosti od vašej lokality sa môže líšiť čas, ktorý potrvá, kým vám vymenený produkt dorazí.

Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovacej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia na prepravu. Negarantujeme, že dostaneme vašu vrátenú položku.

Kontaktujte nás na {email} pre otázky týkajúce sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru.